AUTUMN WINTER 20: Launch

Bloomingville fejrer 20 år med glade forandringer til hverdagens designere

Den internationale boliginteriørvirksomhed, Bloomingville, fejrer 20-års jubilæum med lancering af ny, stilfuld kollektion for AUTUMN WINTER 20. Ekstraordinære jubilæumsstyles og en ny designlinje, Ivory, er klar til en festlig sæson og hyldest af Bloomingvilles forkærlighed for hygge og personligt interiør.

Let’s celebrate – Let’s dine – Let’s hygge

Bloomingville fejrer sit 20-års jubilæum med nye, stilfulde styles, designet med udspring i sine skandinaviske rødder. Du kan se frem til noget smukt at skåle med; lidt sødt til en fin borddækning; og noget at putte dig i.  Et skinnende nyt, sølvfarvet barsæt med imponerende aluminiumsskåle introduceres sammen med den nye Elsa stelserie og eksklusive tekstiler i bæredygtige materialer.

Det imponerende, nye barsæt giver lys og varme i den mørke tid, der venter forude, med alt tilbehør til at skabe en ultimativ cocktailoplevelse. Ligeledes vil Elsa-stellet gøre sin entré på middagsbordet med dekorative prikker og lette penselstrøg, kendetegnende for Bloomingvilles charmerende og originale stel i stentøj. Som en hyldest til konceptet ’hygge’, introduceres nye plaider og puder med smukke mønstre og print, perfekt til både dekoration og at varme sig i. Sammen hylder de fine jubilæumsstyles Bloomingvilles enestående evne til at skabe kollektioner, der frembringer en varm og uformel atmosfære i hvert hjem. AW20 kollektionen falder i tråd med Bloomingvilles budskab om at sprede glade forandringer, og er forudbetsemt til at gøre denne sæson ekstra særlig.

Udforsk den fashionable designlinje; Ivory

Se frem til en festlig AW20 sæson udover det sædvanlige med den nye Ivory designlinje. Ivory sætter scenen for sæsonens trends og tilfører hjemmet en lys og afslappende efterårsfølelse. Bløde former og florlette nuancer af offwhite og lysebrun indrammer looket og er spået til at charmere sig ind på de stilsikre interiørfashionistaer.  Lækre cremede nuancer og tone-i-tone effekter kombineret med en silkeagtig aura kendetegner den ny designlinje – klar til at byde efteåret velkommen med sin opsigtsvækkende fremtræden.

Cozy giver et eklektisk strejf af hygge

Cozy forbliver dybt forankret i sin forkærlighed for varme farver, der skaber et hjerterum af hygge i ethvert hjem. Traditionen tro, tilbyder Cozy et væld af smukke styles og omfavnende sæsonnyheder i toner af karamel, antik guld og terrakotta. I AW20 sættes specielt fokus på gyldne overflader og spændende mønstre, der på skønneste vis komplementerer Cozys etniske univers og mekka af frynser og kvaster. Skab et Cozy look helt i tråd med sæsonens trends med forskellige træsorter og kurve i flet, og giv indretningen blikfang, samt et eklektisk strejf og masser af hygge.

Plads til kunstnerisk udfoldelse i Nordic

Designlinjen, Nordic, byder ind med nyt, personligt deco til væggen og håndlavet kunst uden at gå på kompromis med sine rene nordiske linjer og æstetiske farvespil. Nordic formår at skabe skønhed i det uperfekte til perfektion med nye, kreative udtryk i både møbler og boligtilbehør. Mørkeblå, duset grøn og underspillede gråtoner fylder sæsonen ud og tilbyder kunstneriske, nye styles til det personlige hjemmegalleri. Det kunstneriske udtryk lever videre i den nye AW20 kollektion, hvor et eksklusivt udvalg af home accessories i papmache bliver sæsonens attraktion – hver kreation er skabt til at gøre indtryk og imponere ethvert publikum med sit særlige håndlavede look.

Bliv inspireret af vores stilfulde AW20 kollektion, der bugner af jubilæumsstyles og en ny Ivory designlinje. Et væld af stylingmuligheder står for døren til efteråret, hvor du får rig mulighed for at skabe blikfang med et Cozy look eller udfolde dine kreative evner med kunstneriske nordiske styles. Find mere information om de ekstraordinære jubilæumsstyles og tre designlinjer: Ivory, Cozy og Nordic på vores brandsite: www.bloomingville.com. Kontakt press@bloomingville.com for at få yderligere oplysninger om vores brands eller et presse-login.