AW19 launch

Tre universer af boligdekor samlet i én smuk kollektion

Den internationale boliginteriørvirksomhed Bloomingville byder efterårs- og vintersæsonen velkommen med en ny AW19 kollektion og tre helt nye Bloomingville universer med hver sit unikke design og hver sin spændende historie.

I denne sæson byder Bloomingville på en fascinerende AW19 kollektion, der med tre smukke, tematiske universer gør efteråret og vinteren til en eventyrlig tid. De tre temaer COZY, NORDIC og ATMOSPHERE manifesterer denne sæsons eviggyldige trends og giver mulighed for indretning med naturlig og imponerende boligdekor, moderne styling med enkle linjer og kvalitetsmaterialer, forførende feminine detaljer og sansemæssige oplevelser, der alt sammen giver masser af muligheder for at eksperimentere og samtidig bevarer den særlige Bloomingville ånd.

AW19 kollektionen byder på et udvalg af stilfuld interiørdekor skabt med det ene formål at tryllebinde og ruste hjemmets designer til at indrette et unikt hjem med et karakteristisk udtryk, hvor der ikke gås på kompromis med det underspillede touch af elegant nordisk æstetik.

En hyggelig nordisk stemning

AW19 kollektionen løfter boliginteriør til et helt nyt niveau med dens tre smukke temaer. En blanding af naturlige jordfarver, minimalistiske, nordiske udtryk og attraktive design kendetegner den smukke tematiske kollektion fra Bloomingville.

COZY – varme og ro

Det overdådige og stadig perfekt afbalancerede COZY tema tager udgangspunkt i naturens vidundere og introducerer beroligende, naturlige farvetemaer, der giver mulighed for at skabe intime omgivelser med plads til alle. Bambus, træ og terrakotta er vigtige elementer i COZY og giver et behageligt look med plads til personlig fortolkning.

NORDIC – klassisk minimalisme

NORDIC er en kombination af klassiske elementer, der skaber et smukt og enkelt look med fokus på boligdekor, der ser naturlig ud, og forbliver tro mod sine skandinaviske rødder. Farveskalaen er bred og spænder fra kølige blå- og gråtoner til en varm mørkerosa og brun. Sat sammen med rå metaller og blødt træ bliver looket NORDIC i sin reneste form.

ATMOSPHERE – en magisk oase

ATMOSPHERE med et væld af uforglemmelige sansemæssige oplevelser og stilrene, orientalsk-inspirerede visuelle udtryk og møbler. Forførende mørklilla, fortryllende skovgrøn og trendy karrygul og rosa er nogle af de farver, der sætter rammen for kollektionen og er med til at skabe et univers af kvindelighed, intensitet, mystik og romantik.

AW19 supplerer de naturlige og trendy botaniske udtryk fra tidligere kollektioner og byder på et imponerende udvalg af overdådige Bloomingville styles, der fuldt ud integrerer og understreger enhver smag og unikke personlighed og tilfører ethvert hjem karakter og dybde. Kollektionen er åben for fortolkning, og vi opfordrer til at mikse og matche på tværs af temaerne for at skabe de helt perfekte og dog uperfekte omgivelser, der gør det muligt at leve lykkeligt i et hjem i konstant forandring.

Den imponerende AW19 kollektion skiller sig ud inden for boliginteriør med sine produkter til modebevidste boligindrettere, og den introducerer både nye styles og velkendte favoritter inden for porcelæn, genstande og møbler til sove- og badeværelset samt havemøbler.

Vær blandt de første til at se den smukke tematiske Autumn/Winter kollektion fra Bloomingville bestående af smukke og unikke sæsonnyheder. De nye design er allerede på vej ud i forretningerne verden over.

Kontakt press@bloomingville.com for at få yderligere oplysninger om AW19 eller et presse-login.

Bloomingville er en international boliginteriørvirksomhed grundlagt i 2000. Med dybe rødder i den danske æstetiske tradition udgør Bloomingvilles unikke stil et moderne design til overkommelige priser, der skaber glade forandringer for hverdagens designere verden over.