COZY giver boliginteriør en naturlig glans

Omfavn en ægte COZY-følelse denne sæson sammen med den internationale boliginteriørvirksomhed Bloomingville, som går efterårs- og vintersæsonen i møde med stribevis af lækre indretningsmuligheder, der bl.a. er præsenteret igennem sin nye designlinje; COZY.

Bloomingvilles nye COZY-tema tager dig med på en harmonisk rejse med fokus på varme nuancer og naturlige materialer. Elementer som bambus, træ, terrakotta og kelim er gennemgående temaer igennem hele kollektionen og giver ethvert rum i huset et mere rustikt og afbalanceret udtryk. Lad COZY indhylle dig i naturlige og hjemlige omgivelser med kollektionens tiltalende møbler og smukke keramik, glaseret i delikate jordfarver og rolige toner. Den nye designlinje COZY byder på et unikt univers af blændende boliginteriør, som er et besøg værd, når du skal udvælge dine AW19 essentials.

Rustikt møblement

Skab et hjemligt og rustikt miljø i spisestuen med COZYs sortiment af rustikke møbler. Det populære RAW spisebord sammen med LENA spisestole giver kant til et ellers stilrent finish igennem en kombination af planketræ og flettet rattan. Udover et væld af komfortable og trendy møbler, byder COZY velkommen til den nye HAILEY daybed, der fanger enhvers opmærksomhed med sit fløjlsagtige udtryk og tiltrækkende varme brændte orange nuancer – så æstetisk betagende og et musthave denne sæson.

Få et COZY look

COZY tilfører intimitet og personlighed til indretningen med en perfekt kombination af sæsonens trends og eksisterende designfavoritter. Skab det perfekte, uperfekte COZY-look ved at mikse organisk formede vaser og stilfulde vægdekorationer med lune nuancer og eksotiske prints. Med en enkelt opsætning af vævede kurve, stentøjsvaser med tørrede blomster og eksotiske tekstilmønstrer er der masser af muligheder for at skabe en behagelig og rolig atmosfære med vægt på detaljerne.

Tilbage til naturen

Brugen af moder naturs elementer er essentielt for COZY – især i køkkenet. Brugen af skåle i terrakotta, træskærebrætter og stentøj i køkkenindretningen, vil skabe et lækkert og naturligt look, som er både råt og feminint. Nyd et veldækket bord med det nye, romantiske ALIA stel, som er lavet af stentøj og glaseret i en smuk nuance af støvet rosa, som fremhæver det rå ydre og samtidig bevarer stellets unikke glans og form.

Læs mere om HAILEY, ALIA og alle de fine COZY-favoritter på www.bloomingville.com. Kontakt press@bloomingville.com for at få yderligere oplysninger om AW19 kollektionen eller et presse-login.

Bloomingville er en international boliginteriørvirksomhed grundlagt i 2000. Med dybe rødder i den danske æstetiske tradition udgør Bloomingvilles unikke stil et moderne design til overkommelige priser, der skaber glade forandringer for hverdagens designere verden over.