Spring Summer 20 lancering

Den internationale boliginteriørvirksomhed, Bloomingville, omfavner nye måder at skabe fornyelse på i hjemmet igennem sin spring/summer 2020 kollektion. Med iøjnefaldende og kunstneriske designs kan alle boliginteriør-fashionistaer se frem til en æstetisk og betagende kollektion skabt med henblik på at levere glade forandringer til hverdagens designere.

Bloomingville glæder sig til at kunne fremvise tre nye tilgange til sæsonens trends. Fuld af nostalgi og med et væld af imponerende boliginteriør, bydes foråret inden for til kreative udfoldelser, beundringsværdige former, og en farvepalette i sommerlige nuancer.

Nyd godt af den genkendelige, hjemlige stemning, der netop kendetegner Bloomingvilles styling guidelines, og som afspejles i de tre nylancerede designlinjer: Nordic, Cozy og Nostalgia. Sammen repræsenterer de Bloomingvilles brede sortiment og fremstår hver især som en unik kollektion. Denne sæson har Bloomingville skabt en ny kollektion, der bringer dig tilbage i tiden, omsvøbt af nostalgi og gode minder.

Den nye designlinje, Nostalgia, er en emotionel og omfavnende kollektion, som genskaber fortiden i
nutiden igennem sine fortryllende home accessories og lækre møblementer. Traditionen tro fremhæver designlinjen Nordic en æstetisk snilde, hvor der er sat et nyt fokus på abstrakte og udtryksfyldte elementer, der nemt kan integreres i kollektionens eksisterende portefølje af flot boligtilbehør. Dedikeret til en boheme-livsstil opfordrer Cozy designlinjen til kreative fortolkninger af sæsonens trends med afsæt i naturlige materialer og personlig indretning. Den nye SS20 kollektion er en imponerende præsentation af intime styles og unikke tilgange til boligindretning, der ikke går på kompromis med kvaliteten eller sæsonens trends.

Et stærkt nordisk udtryk

Den æstetiske Nordic designlinje kendetegnes ved minimalisme og funktionalitet. Dog fremhæver Nordic en ny fortolkning af en minimalistisk boligindretning, som hylder de ting, vi elsker, fremfor at have et stringent fokus på ryddelighed. Nordic kollektionen understøtter en bred pallette af boligtilbehør, der bløder indretningen op ved at tilføre tekstiler, harmoniske farver i afbalancerede, blålige toner, og organiske former, der henleder tankerne til havet og det behagelige strandliv. Klar til at fængsle enhver med sit fascinerende univers, perfekte æstetiske nuancer og funktionalitet, er kollektionen en sammensmeltning af imponerende nordiske designs.

Boheme Cozy

Oplev et hyggelig twist af boheme med Bloomingvilles designlinje, Cozy, som tilbyder en varieret kollektion. Cozy er især kendt for at hylde naturlige materialer og have en varm effekt på hjemmets indretning.
Kollektionen kendetegnes af varme og spændende strukturer hentet fra bløde materialer, træ, guld og brændte farver. Med inspiration fra en ’more-is-more’ filosofi stråler Cozy af passion og giver mulighed for at style med et internationalt præg på både farvevalg og mønstre. Grib chancen og udfold din indre designer med Cozy for at skabe dit helt eget personlige look til foråret.

Moderne Nostalgia

Nostalgia kollektionen er ligesom en fin samling af gode minder repræsenteret igennem en form for moderne sentimentalitet. Den smukke designlinje vil forandre hjemmet med sit mix af nutidens styles og nøje udvalgt dekor, samt tilføre et genkendeligt touch af feminin vintage. Lad dig begejstre af Nostalgias fløjlsagtige farveskala, når mørklilla og rosa dominerer interiørscenen. Det feminine udtryk understøttes af en falmet overflade, malet metal og antikt guld, der sammen skaber en ultimativ nostalgisk atmosfære.

Bloomingvilles nye SS20 kollektion giver rig mulighed for, at du kan udleve dine boligdrømme med et regi af smukt boligtilbehør og tre designlinjer til at søge inspiration fra. Alsidighed og skulpturelle former spiller en central rolle i SS20, og kollektionen skal ses som en opfordring til at gå den nye sæson i møde med en forfriskende stemning derhjemme.

Kontakt press@bloomingville.com for at få yderligere oplysninger om vores brands eller et presse-login.